[Epitesz-barkacs] receptujsag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 13., Szo, 12:07:25 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Kicsit hadd büszkélkedjek, mert én is részese vagyok.
> Összeálltunk néhányan és csináltunk egy receptújságot. Kifejezetten
> bárki által elérhető alapanyagokból, haztartási technológiákkal, sok
> részletfotóval elmagyarázva.

Na ezt nem fogom kihagyni.

Már korábban is a nyelvem hegyén volt - hogy stilszerű legyek -, hogy vannak-e
olyan receptjeid, amikben mindenféle zöldségeket és szinte csak azokat használnál
melegételekhez, tehát alapvetően diszntelt zöldséges kaják érdekelnének. Majd
szétnézek itt, és ha nem lenne, akkor talán majd később lesz.

(A Palik László ért el frenetikus eredményeket ezek segitségével, amit
elirigyelnék tőle. Persze neki egész más lehetőségei vannak a kajákhoz való
hozzáférés terén.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4940 (20100312) __________

http://www.eset.hu