[Epitesz-barkacs] Fw: fagyallo mero

cst maguspr at freemail.hu
2010. Már. 24., Sze, 14:00:45 CET

1) egy befőttesüvegbe beleteszek fagyállót és egy alkoholos hőmérőt
2) ezt a kísérleti összeállítást betenni a fagyasztóládába
3) ha a fagyasztóban -18 -nál még nem ikrásodik, az jó jel

4) ezt a -18celsiusos folyadékot tiszta vízzel hígítom, és visszateszem
a fagyasztóba, és elérhetem azt, hogy pl. -18-nál már ikrásodik

ebből kiveszek egy pici mintát, és +21celsiusba lógva az úszóka -18 -at
mutat-e?