[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Már. 28., V, 22:18:57 CEST

Apránként szépen 2 év alatt 3x eldugította a Vaillant kombicirkót úgy, hogy ki kellett savazni, mert nem tudott normális melegvizet készíteni a dugulástól...

Így sem érdekelne ?

Ja, veletek ellentétben én eléggé kétbalkéz vagyok az ilyen jellegű dolgokban, így a cirkót nem állok neki szétszedni, ahhoz nekem már valóban szakember kell, súlyos pénzekért.