[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Már. 28., V, 22:29:58 CEST

ha a cirkot savazni kellett, az nem a homoktol van, hanem a vizkotol.

a sav nem oldja a homokot.

a vizkovet viszont nem szuri ki a szuro. semmilyen szuro nem szuri ki. a vizko a kemeny vizbol kepzodik, csak a vizlagyito tesz ellene.

ha nalatok nagyon kemeny a viz, az szivas ilyen szempontbol. vannak kombi cirkok amik jobban birjak, es vannak amik kevesbe.

vajk