[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Már. 29., H, 10:14:27 CEST

a forroviztarolo kulon van a kazantol, vagy bele van epitve?

ha egyben van, es a tartaly kicsi, 10-20-30 liter, akkor ugy van ahogy irod.

ha egy kulon 100-200 literes tartaly, akkor nem. akkor a tartalyban van egy csokigyo, meg egy termosztat. ha a termosztat szerint a tartaly hideg, akkor a kazan beindul, es a radiatorok helyett a csokigyon forgatja at a futovizet. ezzel melegiti a tartalyt.

vajk