[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Már. 29., H, 10:18:54 CEST

tisztazni kellene, hogy Janosnak a hmv oldalon vagy a futeskorben volt a dugulas.

a futeskorben azert nem ertem a vizmure fogni, mert abban van 100-150l viz, amit egyszer beletesznek, es evente par litert potolsz hozza. ott nem gyulik a kosz sok kobmeter vizbol. ha megis, akkor az az iszap ott keletkezik, es iszaplevalasztot kell beepiteni es kesz.

vajk