[Epitesz-barkacs] kerítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 29., H, 10:22:48 CEST

Acs Gabor wrote:
> Ja, azt nem mondtam, hogy a fő gonosztevők a vaddisznók és a
> szarvasok.
> De vannak vadnyulak is (mint másik véglet). Ráadásul van itt több
> kitaposott vonulási útvonal vagy ösvény vagy mi, lehet hogy ha azt
> keresztezem az akácoszlopos konstrukcióval, csak röhögnek egy jót?

Mi lenne, ha magát a vonulási útvonalat jelölnéd ki a keritéssel magával? :-)

Másik lehetőség: csapdába terelni a vadakat, és áttérni vadételeket felszolgáló
éttermek beszállitói tevékenységre. :-) Vagy kiköltözni, és természetfotózásra
térni át.

A villanypásztor amúgy nem rossz dolog! De ahhoz már nem lehet a villanyt
lekapcsolni. Nem tudom, hogy lehet-e lakott terület vagy üdülőtelek keritését
villanypásztorként használni, szerintem itt vannak jogi korlátok.

Valami alternativ útvonal a vonuló vadaknak kialakitható?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4980 (20100328) __________

http://www.eset.hu