[Epitesz-barkacs] kerítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 29., H, 10:53:14 CEST

jhidvegi írta:
> A villanypásztor amúgy nem rossz dolog! De ahhoz már nem lehet a villanyt
> lekapcsolni. Nem tudom, hogy lehet-e lakott terület vagy üdülőtelek keritését
> villanypásztorként használni, szerintem itt vannak jogi korlátok.

Az egyik szomszédnak van villanypásztor, de a rendes kerítésen belül.
Bár lehet, hogy ő a kutyái miatt csinálta így.

> Valami alternativ útvonal a vonuló vadaknak kialakitható?

Nem, a szomszédoknak mindnek van rendes kerítése. Csak jóval odébb van
üres telek, ahol kerülni tudnak. Sőt, a miénk alatt (ez egy hegy tetején
az utolsó telek) a következő telkek üresek, így van nekik egy folyamatos
útvonal le, a hegy alsó részeiig.

Gábor