[Epitesz-barkacs] kerítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 29., H, 13:59:30 CEST

Acs Gabor wrote:

> Nem, a szomszédoknak mindnek van rendes kerítése. Csak jóval odébb van
> üres telek, ahol kerülni tudnak. Sőt, a miénk alatt (ez egy hegy
> tetején az utolsó telek) a következő telkek üresek, így van nekik egy
> folyamatos útvonal le, a hegy alsó részeiig.

Akkor nem értem. Ha a tietek az utolsó telek, akkor miért kellene nagyot kerülniük
az állatoknak? Hacsaknem akkora bazi nagy a telek, mint egy focipálya.

Arra nincs ötletem, hogy egy mesterségesen kialakitott csapásfélét hogy lehet
elfogadtatni az arra vonuló állatokkal. Az rémlik, hogy pl a békák elfogadják az
utak alatti átvezető csöveket. Ezzel persze nem arra akarlak rávenni, hogy csinálj
vaddisznóalagutat! :-)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4981 (20100329) __________

http://www.eset.hu