[Epitesz-barkacs] kerítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Már. 29., H, 10:41:04 CEST

szia!

a betonban nem kell kezelni a cuccot, ez a beton lenyege. vasbetonban sincs kezelve semmi.

elore kifurnam, es valami tavtarto hulladekkal ossze is fognam azzal a csavarral amivel majd az oszlop lesz beleteve.

ezt lebetonoznam szemmertekre. aztan ha megkotott, csavar ki, oszlop be, vizmertek, furogep.

a laposvas sikjaban trivialisan beallithato, a masikban kicsit necces, de szerintem kis gyurkeszessel az is mehet, plane ha kicsi a hiba.

vajk