[Epitesz-barkacs] kerítés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Már. 29., H, 10:45:16 CEST

vajk fekete írta 29 Mar 2010  8:41 levelében:
> elore kifurnam, es valami tavtarto hulladekkal ossze is fognam azzal a
> csavarral amivel majd az oszlop lesz beleteve.
>
> ezt lebetonoznam szemmertekre. aztan ha megkotott, csavar ki, oszlop be,
> vizmertek, furogep.
>
> a laposvas sikjaban trivialisan beallithato, a masikban kicsit necces, de
> szerintem kis gyurkeszessel az is mehet, plane ha kicsi a hiba.
Ha mar vas és beton, felszerelném az oszlopokra a vasakat, és
kihúzott szinórhoz beállítva batonoznám be, hogy ne kelljen utólag
állítgatni.

Érdemes megnézni az erdészek vadkerítéseit. Nagylukú háló, beásott fa
oszlopokon. Biztos megtalálták már a legolcsóbb megoldást, sok
kilométer kerítést kell építsenek.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu