[Epitesz-barkacs] kerítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 29., H, 10:49:09 CEST

Hofferek Attila írta:

> Akkor az kell, hogy észrevegyék. Különben egy magamfajta jókötésű
> vadkan simán átsétál a drótkerítésön :-)

A vadkan az semmi, a nőstények a legőrültebbek. Szülés utáni
tünetegyüttes, depresszió, négyfalbetegség... Este kimenni a kertbe kész
beszarás :)) Persze aranyosak a kis malackák, de az anyjuk az nem normális.

> Ahol vadcsapás van, szerintem a Vajk által említett széldeszkával
> támadj, egyéb helyeken simán jó a dróthálókerítés.

Gondolod, hogy nem kezdenek alternatív útvonalat keresni?

> Szerintem a kiálló magasság egyharmada azért legyen a föld alatt is.
> Illetve meg lehet határozni egy rammkriteriumot is, például, ha 10
> ütés hatására már nem megy 5 cm-nél többet akkor már stabilnak
> mondható. Persze ez a pöröly méretétől is függ, amivel ütöd.

Pneumatikus fúró-vésőgép van itthon, eléggé súlyos. Próbáltatok már
ilyesmivel oszlopot leütni?

Gábor