[Epitesz-barkacs] megjelent /jókaja-e

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Május. 7., P, 10:36:08 CEST

Most csak eszembejutott.

Információ: Van az Auchanban az a diós csiga, ami fahéjas-diós. Régen
annyira rákattantunk, hogy egy csomót vettünk ha éppen arra jártunk.
Aztán kitaláltam, hogy van itt a kenyérsütő gép, zasszony megdagasztatja
a géppel a tésztát, megcsinálja a tölteléket, az eredmény egy csomó
sokkal finomabb, olcsóbb és ismert komponensekből álló csiga.

Másik információ: Van a Metroban kilós sósmogyoró, valami hatszáz pénz
körüli áron. És van ennek a csupasz, só nélküli változata. Mondtam a
zasszonynak, hogy vegyünk, daráljuk le, és tegyük a csigába. Az eredmény
nagyon finom lett! Azt nem tudom eldönteni, hogy jobb-e mint a diós, de
nagyon jó! A mogyoró ára meg a dióénak a negyede körül van.

Miért nem szokták ezt mások-máshoz csinálni? Csak még nem jutott
senkinek eszébe? Mert pl. Húsvét-Karácsony diósbejglijébe jó sok dió
kell. A spórolós veszi a dejót, ami még mindig drágább a mogyorónál, és
ki tudja mi van benne.

Gábor