[Epitesz-barkacs] megjelent /jókaja-e

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 7., P, 11:53:25 CEST

Acs Gabor wrote:

> Információ: Van az Auchanban az a diós csiga, ami fahéjas-diós. Régen
> annyira rákattantunk, hogy egy csomót vettünk ha éppen arra jártunk.
> Aztán kitaláltam, hogy van itt a kenyérsütő gép, zasszony
> megdagasztatja a géppel a tésztát, megcsinálja a tölteléket, az
> eredmény egy csomó sokkal finomabb, olcsóbb és ismert komponensekből
> álló csiga.
> Másik információ: Van a Metroban kilós sósmogyoró, valami hatszáz pénz
> körüli áron. És van ennek a csupasz, só nélküli változata. Mondtam a
> zasszonynak, hogy vegyünk, daráljuk le, és tegyük a csigába. Az
> [...]

Nekem meg csak csurog a nyálam, mert teljes egészében le kellett szoknom az
összes ilyesmi finomságokról, átmentem nyúlba - bár néha valamit belerakok abba
a moslékba, amit a legkülönfélébb zöldekből aprítok össze.

Cserébe gyogyó nélkül is elvagyok cukorilag, főleg, ha még gyalogolok is. Tegnap
pl sikerült 5,1-re lenyomni a cukorszintet. (Viszonyítás: aki egészséges, annak
eleve általában 4-5 között van.)

Na de így is lehet azért élni, nagyon nem akarok panaszkodni. Ha meg mégis
valahol valamikor elcsábulok ilyesmire, ledolgozom valahogy.