[Epitesz-barkacs] Aszod

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 7., P, 11:50:00 CEST

Acs Gabor wrote:
> Volt kollégám az M3-on lévő Bag-Tura-Aszód táblát úgy olvasta, hogy
> 'Baszod'. Nem direkt, csak kicsit diszlexiás volt az illető.
> Nekem ennyi élményem kapcsolódik Aszódhoz :)

Korábban nekem se sok. Leginkább gyerekkoromban riogattak (részleteket hagyjuk),
hogy majd mész aszódra a nevelőintézetbe... Szóval én addig, amíg nem jártam
ott, egy tömény szar érzéssel voltam mindig aszód iránt, olyan helynek
gondoltam, ahol az emberek szögesdrótok között élnek és fegyőrök vernek oda, ha
nem jól szólnak... :) Persze nem ténylegesen gondoltam így, hanem csak egy
érzésvilág ez az egész.

Most meg már úgy vagyok vele, ha a régebbi énemre gondolok, hogy
(b)aszod(alásan), ezt anno jól elcseszték benned.

Na aztán biztos vagyok benne, hogy számos hasonló, nem annyira felkapott, de
annál gyöngyszemebb településrész van még szanaszét az országban.

Erről van szó, bár ez valszleg egy régebbi kép:
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/862026.jpg