[Epitesz-barkacs] Aszod

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Május. 7., P, 12:48:09 CEST

Na majd ha egyszer felénk jársz :))

Egyébként ugyanígy vagyok Fóttal. Minket mindig azzal fenyegettek, és
életem nagyrészében olyan szorongásos érzés volt csak hallani, hogy Fót,
legszívesebben jól elkerültem.
Mostanában már más a helyzet, talán az is segített a tudatalattimnak,
hogy megszűnt a gyerekváros (most a kölykeim pont oda járnak, de épp
ellenkező szándékkal viszem őket, mint amit nekem mondtak)

Gábor