[Epitesz-barkacs] scart kapcsolopult kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 7., P, 13:12:20 CEST

Magus  Berprogram  <magus.berprog at dpg.hu> 2010.05.07. 13:06:22 +2h-kor irta:

a mellekelt kephez hasonlo, de angol gyartmanyu ketyerem van,
de ahhoz sajnos nem volt leiras.

az a bajom, hogy a videomagnoval a TV-n meno musort nem tudom
felvenni ezzel a ketyerevel (csak a videomagno -> TV irany megy)
(tehat a TV "dekodolja" az analog jeleket)

az alabbi leirast talaltam a neten ( a kepen levo nemet ketyere
leirasaban )
-----------------
RECORDING
The recording device is connected to ”EINGANG A”. The Scart cable used must
be suitable for recording and playback. Using buttons "B-A" and "C-A", input
can be transferred from device B to device A and from device C to device A
respectively.

a google forditoval igy "magyarosodott"

FELVETEL
A menetiro keszulek csatlakozik "Eingang A". A Scart kabel felhasznalt
alkalmas felvetelt es lejatszast. Gombok hasznalataval "B-A" es "C-A", input
is at keszuleket B eszkoz A es C keszulekrol keszulekre egy
tekinteteben.
---------------------
kerdes1:
jol ertelmezem-e, hogy elvileg a videomagno es TV kozotti oda-vissza
"adatforgalomra" is alkalmasnak kellene lennie?

****************

lebontottam a fedelet, es egy nyomtatott aramkori lapra vannak
felforrasztva a scartok, kapcsolok

van 2db olyan vezetek, ami "meg van szakitva", es ott a zold
lakk is megszakad, olyan mintha oda vagy drotot, vagy alkatreszt
lehetne forrasztani, mintha egyanez a nyak egy okosabb ketyerenek
a belsejehez is alkalmas lehetne.

ez a 2 megszakitas a "B-A" es "C-A" kapcsolokhoz meno szalakon van

kerdes2:
talalkozott valaki ilyen ketyerevel?

kerdes3:
a TV es a ScartPult kozott 22szalas Scart-drot megy, tehat a
scartpult belsejeben van valami gubanc :-( ?