[Epitesz-barkacs] scart kapcsolopult kerdes

njjano at firegate.hdsnet.hu njjano at firegate.hdsnet.hu
2010. Május. 7., P, 14:28:10 CEST

On Fri, 7 May 2010, Mágus Bérprogram Demo  wrote:

Atomkiralyak ezek a forditok, mindig kellemes perceket szerez a kimenetuk
olvasgatasa :D

> ---------------------
> kerdes1:
> jol ertelmezem-e, hogy elvileg a videomagno es TV kozotti oda-vissza
> "adatforgalomra" is alkalmasnak kellene lennie?

A szoveg azt irja, hogy A a felvevo berendezes, es ugy B mint C
berendezesrol lehetseges a felvetel. Nekem is van kerdesem: a tv-d kiadja
egyaltalan a kimenetere a tuner jelet? Nekem pl. a Sony-n kulon be lehet
alligatni, hova adjon ki es mit.

> van 2db olyan vezetek, ami "meg van szakitva", es ott a zold
> lakk is megszakad, olyan mintha oda vagy drotot, vagy alkatreszt
> lehetne forrasztani, mintha egyanez a nyak egy okosabb ketyerenek
> a belsejehez is alkalmas lehetne.

Lathato hogy a scartok mely labahoz mennek a megszakitott vezetekek? MErt
akkor lehetne kovetkeztetni a funkciojukra...

> talalkozott valaki ilyen ketyerevel?
Hatarozottan nem :)

> kerdes3:
> a TV es a ScartPult kozott 22szalas Scart-drot megy, tehat a
> scartpult belsejeben van valami gubanc :-( ?

Akar ott, akar a tv-ben. Ha ugyanezt a kabelt direktben radugod a
videodra, az veszi az adast?

Jano