[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Május. 9., V, 23:13:26 CEST

2010.05.09. 22:55 keltezéssel, Zsolt írta:
> továbbá így csak egy számlát kell neki kiküldeni amin rajta lesz a kábel
> tv, az adsl, a villany és a gáz is.
>
> és ha nem 4, hanem csak egy számlát küld ki akkor papírt is megtakarít,
> kihordást is megtakarít, stb....,

Ehhez képest nekem az én nevemre, ugyanarra az ügyfélszámra jön tőlük 5
számla. Én mobiltelefonom, feleségem mobiltelefonja, aminek én vagyok a
számlafizetője, mobil vásárlások (autőpálya matrica leginkább),
nyaralóban telefon, nyaralóban internet. Csak bíborszínű magenta
borítékkal meg szokott telni a postaláda.

> és a mai drága postai árak mellett már minden szolgáltatónak a saját
> emberei hordják ki a számlát, mert sokal olcsóbb egy 500 ft/órás embert
> fizetni mint a postának 80 ft-ot levelenként.

Nekünk a posta hozza.

> továbbá az energia biznisz 100%-os piaci tortájából a tetűkom is ki tud
> hasítani magának egy szeletet és ezzel is erősíti a piaci pozícióját.

Ez mondjuk nem baj, én is így viselkednék, ha nagy cég volnék, meg
nyilván te is.