[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 9., V, 23:14:50 CEST

elvi sikon ez lenne az ertelme. hogy neki mar megvan az infrastrukturaja a szamlazasra, ugyfelszolgalatra(telefonos es irodas is), penzugyre. az uj termek nem igenyel nagy beruhazast, es a franko hatekony meglevo beuzemelt uzletmenet minimalis pluszkoltseggel elviszi az uj szolgaltatast, ezert lehet olcsobban adni, es megis dol a haszon.

aztan hogy valojaban mi lesz, a fene sem tudja. nem vagyok pl meggyozve, hogy annyira szuper hatekony az a meglevo szolgaltatasi felszereles, es nem fog nagy extrakoltseget okozni hogy olyannal kell foglalkozni, amirol fingjuk sincs.

vajk