[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Május. 10., H, 06:56:56 CEST

vajk fekete írta 9 May 2010  21:14 levelében:
> aztan hogy valojaban mi lesz, a fene sem tudja. nem vagyok pl meggyozve,
> hogy annyira szuper hatekony az a meglevo szolgaltatasi felszereles, es
> nem fog nagy extrakoltseget okozni hogy olyannal kell foglalkozni, amirol
> fingjuk sincs.
Nekem volt olyan kismegszakitom, a plombalt, meretlen oldalon, amit
mechanikai hiba miatt cserelnie kellett a szolgaltatonak.
Kivancsi lennek, ezek hogy fognak intezodni, mikor a sajat
szakamjukhoz tartozo hibaelharitasok is vegyes szinvonalon mukodnek.
Az Elmu ugyfelszolgalatan is komoly sorok vannak - meg a
rozsaszineknel is - milyen lesz a kiszolgalas, ha uj uzletag ugyeit
is intezni kell.
Ki fog pl. egy lakastatarozas soran felujitando, modositano belso
gaztervet elbiralni, kivitelezest meozni?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu