[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 9., V, 23:24:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.09. 21:22:52 +2h-kor írta:

> Én se gondolkodnék diffiműben, inkább abban, hogy
> 1. jó széles szarva (fogantyú) legyen, hogy borító nyomatékot is ki lehessen
>
> fejteni,
> 2. olyan gyorsan kell kanyarodni, hogy bedőljön a kanyarban, a súly szinte
> mind
> a külső kerékre jusson. :)

Csigahajtómű egyszeres csigaáttétel: 70:1-ig
http://www.gorgoslanc.hu/html/gears_elemei/helicalworm.jpg

kb ilyenféle van benne, ha a motor le van állítva, a nagy bronzkereket
kegyetlenül megfogja, hogy a tengelyre rakott kereket, mintha a fék
be lenne húzva kegyetlenől

nekem olyan kellene, mint  ahogy a  kerékpárnál van,
ha nem tekerek, de lejtőn megyek, vagy lendületben vagyok, akkor
tudjon gurulni tekerés nélkül
(vagy a wartburgnál volt  a szabadonfutó)