[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 10., H, 00:34:48 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem olyan kellene, mint  ahogy a  kerékpárnál van,
> ha nem tekerek, de lejtőn megyek, vagy lendületben vagyok, akkor
> tudjon gurulni tekerés nélkül
> (vagy a wartburgnál volt  a szabadonfutó)

Na jó, ha komolyra vesszük a dolgot, és nem vicceljük el ilyen bekanyarodási
ötletekkel, akkor vegyél trabant szabadonfutót, kettő darabot, nem valami drága,
és meg is van oldva a probléma. Legalábbis elviekben, mert valahogy azt oda is
kellene szerkeszteni a kerekekhez.

Azt azért hozzá kell tenni, hogy csak akkor fogsz tudni könnyen bekanyarodni
vele, ha nem húz semmit, ugyanis, ha működik valamelyik oldalon a szabadonfutó
(vagy racsni vagy bármi ilyesm), akkor csak a másik kerék húz, tehát jelentős
lesz a visszatérítő nyomaték. Ha ezt nem akarod, akkor diffimű kell, azt meg el
se tudom képzelni, hogy egy kapagépbe hogy fog belekerülni.