[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Május. 10., H, 22:52:12 CEST

Lehet, hogy hihetetlennek hangzik, de vissza hajt a csigakeréken keresztül.
Ha megy a motor, de ki van kuplungolva, akkor könnyedén, ha áll a motor,
akknehezebben ugyan, de tolni is tudom a szerkentzyüt. Intenzíven meg kell
lökni, majd folyamatosan tolni. nem mindig idul meg a visszahajtás, de az
esetek többségében igen.