[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 10., H, 00:29:58 CEST


vajk fekete wrote:
> rohogni fogsz, automodell versenyzesben hasznaljak ezt a modit! tehat
> hogy ha eleg gyorsan kanyarodsz, akkor a belso kereken nem lesz suly,
> siman el tud porogni...

Na ezt nem gondoltam volna, de az biztos, hogy akármilyen magasan is van ennek a 
kapagépnek a súlypontja, igencsak szaladni kéne vele, hogy ez a belső kerék 
felemelkedése előálljon, vagy csak annyira leessen a terhelése, hogy emiatt 
legyen könnyű befordulni pl aszfalton.

Melyik fajta autóversenyen van ez? Mert ahogy látom, pl az F1-ben nincs, ott max 
a rázóköveknél emlekedik el a kerék, méghozzá pont a külső, szóval ez nem ez a 
téma. Földúton, rally autóknál meg eleve az egész beáll keresztbe félig, ott meg 
nekem az a gyanúm, hogy a 4 kerékmeghajtás mellett 2 hatás jöhet be, ahogy 
kaparják ki a talajt, és szórják ki oldalra (főleg talán a motorosok, azok 
tudnak tök keresztbe beállni, és az első kerék van kb irányban):

Először is bejön egy rakétahajtás elv, rengeteg talajt kinyom oldalra, másrészt 
ralán elkaparja a felső talaj egy részét, és alatta jobbat talál a kerék.

Ja, bocs, most olvasom, hogy auto_modell_ versenyen! Ahaaa, szóval ott esetleg 
nincs diffimű, és így tudnak kisebb veszteséggel befordulni? Vagy szokott lenni 
diffimű?

hjozsi 



További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról