[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 10., H, 07:46:51 CEST

igen, modellek. nincs diffmu, igy is eleg bonyolult mar az a pici mechanika. van baromi komoly futomu pl. meg van benne sebvalto! az is nagyon mokas.

az egyes fokozat fixen van kapcsolva, de szabadonfutos. a kettest meg egy ropsulyos kupplung kapcsolja, tehat valamekkora sebesseg felett belep a kettes, es a szabadonfuton tulporgeti az egyest, mert az nincs kikapcsolva.

vajk