[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2010. Május. 10., H, 16:58:37 CEST

> Ez az időbeliség, egész más tészta.
> Amiről én beszéltem, ott nem kapott volna már létesítési engedélyt sem arra
> hivatkozva, hogy nincs hozzá delej. Egy-egy ilyen traffancs baromi drága, a
> telepítés nagy meló, nem hiszem, hogy máról holnapra megtörténik a váltás
> bárhol.

> Időben lejátszottak mindent? Szerződés meg mifene? Nekem gyanús, hogy admin hiba
> történt.

> aha, szóval valaki valamit azt hitt, szóval elcseszték.

> hjozsi

De miért 3 hét 1db villanyóra felszerelés és plombálás egy külterületen levő oszlopon
teljesen előkészített szekrénybe? Ha végre megérkeznek, akkor 1óra alatt általában
végeznek. Mert ez se ritka.

Tehát nem. Sajnos ma agyaroszágon van úgynevezett korrupció. Ez itt speciel úgy működött, hogy
ha X cég csinálja, aki csorgat egy kicsit, akkor minden flottul zajlik. Ha nem, akkor
mindenbe belekötés, pihentetés egy kupac alatt, határidők kihúzása a végtelenségig...

Z.