[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 10., H, 11:59:36 CEST

Zoltán Radó wrote:

> Sajnos én itt is a fordítottját látom. Csak idén 4-5 esetet tudok,
> amikor azért nem indult
> el egy-egy új T-mobile állomás, mert várta az áramot. Az egyik egy
> templomban volt, ahol ott volt

Ez az időbeliség, egész más tészta.
Amiről én beszéltem, ott nem kapott volna már létesítési engedélyt sem arra
hivatkozva, hogy nincs hozzá delej. Egy-egy ilyen traffancs baromi drága, a
telepítés nagy meló, nem hiszem, hogy máról holnapra megtörténik a váltás
bárhol.

> Tavaly 6 hónapot csúszott egy állomás elindulása, mert kevés volt a
> trafó és cserélni

Időben lejátszottak mindent? Szerződés meg mifene? Nekem gyanús, hogy admin hiba
történt.

> kellett volna. Igaz, ebbe belejátszott az is, hogy a kivitelező volt
> olyan naiv és azt
> hitte, hogy el tudja ő is intézni a szolgáltatónál, ezért nem bízott

aha, szóval valaki valamit azt hitt, szóval elcseszték.