[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2010. Május. 10., H, 11:15:24 CEST

> Na ebben aztán semmi öntudat nincs, egyszerűen tudják, hogy mindenk kiesett perc
> hány forint veszteséget okoz fogyasztás-kimaradás miatt. Dolgozóval is
> beszéltem, pont ezt mondta, szóval hajtanak a hibaelhárításra keményen. Ha kell
> új trafó vagy akármi, mert bővül a megrendelői kör (új házak épülnek pl), akkor
> meglesz az új trafó, kicserélik a kanócokat is az utcán... Nekem vannak emlékeim
> ezen a téren is régebbről: akkorát konyult a delej, ha hegesztett valaki a
> környéken, hogy érdemes volt a villanyt inkább leoltani, mert zavaró volt a
> [...]

Sajnos én itt is a fordítottját látom. Csak idén 4-5 esetet tudok, amikor azért nem indult
el egy-egy új T-mobile állomás, mert várta az áramot. Az egyik egy templomban volt, ahol ott volt
a helye a villanyórának, ott voltak a kábelek. 2 hónap kellett a bekötéshez.

Tavaly 6 hónapot csúszott egy állomás elindulása, mert kevés volt a trafó és cserélni
kellett volna. Igaz, ebbe belejátszott az is, hogy a kivitelező volt olyan naiv és azt
hitte, hogy el tudja ő is intézni a szolgáltatónál, ezért nem bízott meg olyan céget, aki
már -finoman szólva- bejáratott volt...

Z.