[Epitesz-barkacs] Attetel lancos

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Május. 11., K, 10:55:42 CEST

Ilyesmin szoktam én is gondolkozni, csak a pedál kapcsán. Az a helyzet,
hogy én régebben már megszoktam, hogy nem használom a váltót, így
emelkedőn keményen oda szoktam lépni a bringának. Egyrészt ilyenkor
állva tekerek, de még izomból taposom is a pedált. A saját tömegem mázsa
fölött van, és amit lábbal ki tudok fejteni, az is mázsa fölötti. Na
most ha ezen a terhelésen letörne a pedál, abból nagy zakó lenne,
esetleg bokatörés is.

Gábor