[Epitesz-barkacs] Attetel lancos

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Május. 11., K, 11:24:23 CEST

HalI!

Hát, alattam már tört le pedál, anyaghibából kifolyólag. Elég szar volt, de
néhány négyzetdecim
éter bőr lenyúzásával megúsztam :-)

Amit még a láncról érdemes tudni, azon kívül, hogy tisztítani és kenni
érdemes (nem ész nélkül olajban, mert akkor csak odavonzza az összes port,
vannak spec lánckenő anyagog, vagy grafitpor), az az, hogy ha a lánckerék
fogai elkopnak, akkor az villámgyorsan tönkere fogja tenni a láncot is,
tehát lánckerékre figyelni!

Szabolcs