[Epitesz-barkacs] Még mindig az erkély...

Lakatos Gábor levlista14 at gmail.com
2010. Május. 11., K, 14:18:55 CEST

Sziasztok!

Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy mit tegyek az erkélyemmel.

- Esztrich betonra többen is azt mondták, hogy a 30 mm vastagság túl
vékony....
- Murexin-nél néztem kültéri aljzatkiegyenlítőt, hát elájultam
majdnem, mikor láttam, hogy az FM30-as anyagigénye 1.6 Kg/nm/mm, azaz
a 6nm-es erkélyünkre kéne kb 288 kg (árban cc 81e Ft) :(

Egyre inkább azon a véleményen vagyok, hogy az egészet
csemperagasztóval fogom kitölteni, abból elvileg elég 4 zsák, ami
drágább esetben is max 10e Ft. Szerintetek mi legyen a munkafolyamat:
Töltsem fe a szükséges magasságot egyben, aztán ha megkötött, akkor
ragasszam rá a követ, vagy csináljam 2 menetben, 10-15 mm-enként
haladva? Melyikkel járok jobban?
Valamint a csemperagasztó hogy viseli ezt a vastagságot? Ez nem fog
megrepedezni?

Gábor