[Epitesz-barkacs] Még mindig az erkély...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 11., K, 14:23:04 CEST

Lakatos Gábor wrote:

> Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy mit tegyek az erkélyemmel.

Most nem tudok érdemi választ adni, de jómúltkor beszélgettem egy ismerőssel,
aki anno elqrta az erkély betonját, hamarosan meg akarja csinálni rendesen,
ezért mindenféle szakembereket (olyan ismerősei vannak) kifaggatott, hogy ezt
hogyan kell jól csinálni, milyen betonféleség kell hozzá.

A megoldandó, hogy semmiképpen ne akarjon szétfagyni. Van rá megoldás. Ha
gondolod, megkérdezem, mert annyira nem érdekelt, hogy megjegyeztem volna belőle
bármit is, és leírom a választ.