[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 11., K, 23:40:21 CEST

Lord Hamilton  <minyu at freemail.hu> 2010.05.10. 22:52:12 +2h-kor írta:

> Lehet, hogy hihetetlennek hangzik, de vissza hajt a csigakeréken keresztül.
> Ha megy a motor, de ki van kuplungolva, akkor könnyedén, ha áll a motor,
> akknehezebben ugyan, de tolni is tudom a szerkentzyüt. Intenzíven meg kell
> lökni, majd folyamatosan tolni. nem mindig idul meg a visszahajtás, de az
> esetek többségében igen.

hááát, akkor az én pöfögőm játékszer a tiedéhez képest

Güde GF 380

Rotációs kapa
- motor: 4 ütemű OHV
- teljesítmény: 3,7 kW
- max. fordulatszám: 4000 fordulat/perc
- munkaszélesség: 38 cm
- tank űrtartalma: 1,5 l
- méret (SZ x M x H): 38 x 90 x 136 cm
- tömeg: 36 kg

a kék színű a teljes kép, a piros színű részletnél a nyíl mutatja a
"csigarészt"
aminél a ház  nem öntvényház, hanem vaslemezből préselt,
a csiga is vékony, a csigát érintő egyenes tengely olyan kb M12-es
csavarhoz hasonlít és a benzinmotorról 1db kb. 8-as ékszíj
hozza át az erőt