[Epitesz-barkacs] Attetel lancos

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 12., Sze, 00:00:51 CEST

lancra: kolasflakonba betesz, brigeciol raont, aztat kicsit, aztan razogat, vegul kihorgaszik. ekkor allati ropogos hangja van, mert olaj mar egy csepp sincs benne, homk viszont meg igen. ezutan masik flakonban tobbszor cserelve vizben kioblit, egy ido utan szep hangja lesz.

a mai meno lanckeno cuccok spray-ok. oldoszerben oldott zsir. rafujod, kapillarisan beszalad mindenhova, majd az oldoszer elparolog, a zsir meg ott marad ahol kell. utanna persze a kulsejerol le kell torolni, mert ott minek, csak ragad bele a kosz.

a fogaskerekek jo kerdes. en nagyritkan benzines rongycsikkal megpucolom es kesz. nagynyomasu moso mehet neki, csak tengelyiranybol a csapagyra ne. ha sugariranybol tolod, nincs hol emenjen a belsejebe szerintem.

vajk