[Epitesz-barkacs] feszekrakok

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 13., Cs, 22:17:12 CEST

nem az a fo baj vele. eldicsekszik, hogy nem kapcsolja be a kazant, mert milyen olcson fenntarthato, meg passziv, meg kornyezet. aztan valojaban epitett egy haromszor akkora hazat mint ami a csaladjanak szukseges, minden franccal, leddel vilagit hogy ne fogyasszon aramot, de szauna azert van benne meg gozkabin...

egzota faanyagok, nem is sorolom...

vajk