[Epitesz-barkacs] feszekrakok

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Május. 14., P, 06:37:19 CEST

Szervusz Vajk!

> epitett egy haromszor akkora hazat mint ami a csaladjanak szukseges, minden
> franccal, leddel vilagit hogy ne fogyasszon aramot, de szauna azert van
> benne meg gozkabin...

Én a kezdő képsorokon akadtam ki először: megmozgat 1000 m3 földet egy
nemzeti parkban (!) miután kivágott vagy egy tucat fát, hogy neki
erdőbe simuló háza lehessen. Kétszer annyi beton van csak az alapban,
mint egy átlag házban. Aztán jön a víztakarékos vécé...

> egzota faanyagok, nem is sorolom...
Csak azért van pl. a nappaliban a plafonra szórt halogénk mellett
külön rejtett fénycsővilágítási rendszer, mert nyáron a halogének
nagyon fűtenének.

Végig azt éreztem, hogy minden mindegy, csak fogyjon a pénz...

szia: Balázs