[Epitesz-barkacs] motorral hajtott Re: Attetel lancos

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 15., Szo, 22:39:18 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

Anélkül, hogy végigmennék az egész gondolatmeneten:

> ennél a kapa fordulatszáma nincs megadva, de más, hasonlóknál
> 120fordulat/perc ezzel csak 7,2km/h jönne ki, szóval ilyen kis
> fordulatszámnál
>
> 18 sebességes kerékpárláncnak olyan élménye lenne,
> mintha teljes súlyommal taposnám a pedált?

Ha a sebesség ekkora, nem tudod akkora erővel taposni a pedált, hogy ez a
teljesítmény kijöjjön. Valszleg a lánc ennél a sebességnél, ha tényleg kimenne
az 5 LE, azonnal elszakadna.

Egy versenyző kb 4-500W leadására képes, az pedig nem kevés tőle, nem tartósan
képes rá. A közel 3,7kW-tal egy bringa szerintem úgy kb 140-nel tudna menni. :-)
Persze, ha a versenyző tudná kifejteni, nem úgy, hogy egy motor még fel van
szerelve, mert az légellenállás meg súly.