[Epitesz-barkacs] ronkhasítas

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Május. 18., K, 00:37:17 CEST

Havernál működik, nálam éppen az esztergályosnál van a vastömb, amiből a
menetes kúp készül. Minimális erejü motor elég hozzá, nem kell várni a
visszahúzásra, nem kell várni a lassú előtolásra, a menetes orsó csak forog,
csak forog, csak forog..................... a kuglit pedig rakosgatod neki.

Misi