[Epitesz-barkacs] Fw: ronkhasĂ­tas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 18., K, 23:33:31 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.05.18. 23:00:11 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Ha USA (Újpesti Serbli Acél) az eleje, akkor rövid időn belül annyira
> kell nyomni a rönköt, hogy meg fog csúszni, a következményt meg el
> lehet képzelni.

lejjebb a gyártó  levelezése

horvathcnc válasz | megnéz  2010.05.03 22:14:32 © (3092)
Tisztelt brikettálók!

Beleolvasgattam a fórumba, és úgy látom többeknek van kúpos menet és csiga
gyártási, beszerzési problémájuk. Én ezt a csigát a múlt héten gyártottam
20MnCr5 anyagból, ez betétben edzhető anyag. Amit most gyártok az
56NiCrMoV7-ból készül, ez pedig meleg kovácsszerszám anyag. Elvileg bármilyen
csigát le tudok gyártani, ami a gépeimbe belefér. Ez kb 500mm-es hossz. Lehet
balos, jobbos, kúpos és változó menetemelkedésű is.
A hegesztett vagy öntött csigákkal ellentétben a menetek fala szinte tükör
simaságú, tehát nagyon kicsi a súrlódás. Alaktűrésük a cnc-nek köszönhetően
0.05 mm.
A brikettáláshoz csak annyit értek, amennyit az alkatrészgyártás megkövetel,
de ha van konkrét elképzelés, akkor azt le is lehet gyártani.
Ezen kívül bármilyen CNC esztergálás és marás is megoldható. Rezsiórabérben
dolgozok, ami függ a forgácsolandó anyag minőségétől, és a munkadarab
bonyolultságától. Egy átlagos csiga ára közepes anyagminőségben Pl a 20MnCr5
(az st-s anyagok c45-ig kizárva, mert ezek alkalmatlanok erre a feladatra) 45E
Ft körül gyárthatóak.
A képen látható csiga már régóta gyártott darab, bár nem tudom melyik gépbe
való, tőlem viszonteladó viszi el. A másik egy fahasító, balos kúpos menettel.
Ha bármiben segíthetek info at horvathcnc.hu vagy:30/267-5330