[Epitesz-barkacs] jegeso es jegvihar ellen

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 26., Sze, 06:51:21 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.05.26. 06:28:38 +2h-kor írta:

> Azért kiváncsi lennék a légkörbe kerülő ezüstjodid egészségügyi
> hatásait vizsgálta-e valaki?
> Mint tudjuk a jód a pajzsmirígy működésére erős hatással van, akár
> kevés, akár sok.

a konyhasóba jódot állami akarattal is belekevernek

Magyarországon 20 mg/kg káliumjodátot tartalmazó konyhasó kerül forgalomba
a jódbevitel javítása céljából.  <<< tehát ez állami parancsra van

Ide számíthatjuk a jódban gazdag ásványi-illetőleg gyógyvizeinket is.

Kivonat
Prof.Dr.Rigó János MTA doktora az Országos Dietetikai Intézet Igazgatója
Jódozott ivóvízzel kapcsolatos szakvéleményéből

http://www.turinfoker.hu/kereskedelem/szakvelemenyek

A jódhiány következtében gyakran fordul elő várandós anyáknál a spontán
abortusz vagy koraszülés. Gyermekeknél a golyva kifejlődése mellett testi és
szellemi fejlődés elmaradása lehet következménye a jódhiánynak.

Felnőtteknél a pajzsmirigy csökkent működése során, nemcsak golyva , hanem
zsíranyagcsere, és keringési zavarok következtében ér- és szívbetegségek
alakulhatnak ki. A megfigyelések egyértelműen felhívják a figyelmet minden
korosztályban a jódpótlás fontosságára.

Napi jódszükséglet életkorok szerint:

kor                               mikrogramm
0-5 hónap között            40
9-13 hónap között          50
1-3 év                               70
4-6 év                               90