[Epitesz-barkacs] jegeso es jegvihar ellen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 26., Sze, 09:26:45 CEST

Zsolt wrote:

> a kínaiak is ezt használták az olimpiakor nehogy éppen akkor essen az
> eső.
> aztán jól rá is ba....tak, mert utána meg egyes részeken olyan
> szárazság történt, hogy ba...hatták a rizsüket is.

ez tutira nem függ így össze. Ezzel nem lehet esőt megakadályozni vagy csinálni,
csak azt lehet elérni, hogy az a csapadék milyen állagú legyen. Ha sok kis
jégkristály képződik, nem lesz akkora marha nagy a jég, ami leesik, illetve
módja van elolvadni, és esővé avanzsálni még a leesés alatt. Tudni kell, hogy
minden eső jégesővel kezdődik odafenn, tehát nem vízcseppek jönnek létre, hanem
jégkristályok, és ezek híznak. Mert hogy odafenn igen baromi hideg van.

> nekem erről mindig csak az jut eszembe, hogy az ember Istent akar
> játszani de valahogy nem sikerül nekiez a szerep.....

Lehet, hogy ilyenek is vannak, de azért nemegészen istenjátszás az ilyesmi. Ezek
apróságok. Nagy dolgokra nem vagyunk képesek, illetve akkor, amikor pl klónozni
akarnak embert, már közelít az elképzelés, de nekem gyanús, hogy ha sikerülne,
akkor is ott valami anomália lenne, ami miatt fel kéne vele hagyni.