[Epitesz-barkacs] jegeso es jegvihar ellen

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Május. 26., Sze, 08:22:08 CEST

2010.05.26. 7:56 keltezéssel, Zsolt írta:

> a kínaiak is ezt használták az olimpiakor nehogy éppen akkor essen az eső.
>
> aztán jól rá is ba....tak, mert utána meg egyes részeken olyan szárazság
> történt, hogy ba...hatták a rizsüket is.
>
> nekem erről mindig csak az jut eszembe, hogy az ember Istent akar
> játszani de valahogy nem sikerül nekiez a szerep.....

Az ezüst jodidtól még leesik az a csapadék, csak nem lesz jég, illetve
apróbb jégszemcsék lesznek. Van a Mecsekben is ilyen megfigyelőállomás,
ahonnaan indítják is igény szerint a jódosrepülőt, hogy ne verje el a
terményt a jég. Szerintem egészen jól sikerült kiismerni már a
természetet, hogy mi mit követ, illetve idéz elő. Most nem arra
gondolok, hogy az egysejtűek ártérre, vagy földrengési zónába
építkeznek, mert ott olcsó a telek...