[Epitesz-barkacs] magneses vihar ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 26., Sze, 08:11:58 CEST

tegnap itthon olyan 11 óra körül elment a villany  egy pillanatra majd kb. 1
másodpercen belül megint de ekkor már 2-3 tized másodpercig is.

3 számítógép volt bekapcsolva  ebből 2 szünetmentesen volt, így azok nem
reseteltek el de a harmadik igen.

igazából nem is ez a fontos, hanem utána mind a 3 gépen a CRT monitorok képe
úgy remegett mint amikor a demagnetizáló gombot megnyomom rajtuk.
a feliratokat is alig tudtam elolvasni.
ez így ment percekig majd a szemem is megfájdult a vibrálástól.

aztán megijedtem, hogy tönkre mennek a gépek és monitorok és mindent
kikapcsoltam még a szünetmentest is.
még a házból is kimentem és felnéztem az égre nem-e UFO-k röpködnek a
felettem :)

majd 14 óra körül visszakapcsoltam mindent és ekkor már semmi remegés nem
volt tapasztalható és azóta sem.

sokat gondolkoztam mitől lehetett ?

napkitörés ?

mágneses vihar ?

szétesett a hálózati szinkron és az 50hz az nem 50 hz volt ?

a felettem húzódó 200kV-os nagyfesz távvezeték okozta ? de az nem tud a
helyi villamos hálózaton áramkimaradást okozni ? vagy mégis ?

egyéb valósnak tűnő 5let ?

zsolt