[Epitesz-barkacs] szivarvany

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 26., Sze, 11:25:12 CEST

tegnap az esti vihar előtt mentem Gyálra, mire odaértem rámszakadt az ég.
aztán ültem az autóban vagy fél órát mire alább hagyott eső.

aztán 8 óra körül jöttem vissza az M0-án budafokra és az M0-án olyan
gyönyörű szivárványt láttam Dunharaszti felett, mint még eddig soha.
teljes ivű volt, olyan mint egy kapu, sőt az egyik oldalán dupla volt de az
már nem volt teljes.

május 23-án meg ezüst esőt láttam, na ilyet eddig még soha....gyönyörű volt.

a képek 1.1 MB-osak nem akartam lerontani mert akkor alig látszik.
http://telectronic.hu/lomtar/100_3397.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/100_3398.jpg

és a valóságban a világos pontok hosszú csíkoknak látszottak.

a szivárványt nem tudtam fotózni nem volt nálam masina

zsolt