[Epitesz-barkacs] magneses vihar ?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Május. 26., Sze, 12:49:20 CEST

Most volt 11-kor az ismétlése, de lesz még, ha érdekel:
 Csütörtök (Május 27.)
</pls/tv/tv.channel?i_ch=83&i_date=2010-05-27%20> 11:00

</pls/w/calendar.event_popup?i_area_id=17&i_object_id=12871684&i_event_domain=port.hu&i_country_id=44>
  Csütörtök (Május 27.)
</pls/tv/tv.channel?i_ch=83&i_date=2010-05-27%20> 0:30

</pls/w/calendar.event_popup?i_area_id=17&i_object_id=12871702&i_event_domain=port.hu&i_country_id=44>
  Szombat (Május 29.)
</pls/tv/tv.channel?i_ch=83&i_date=2010-05-29%20> 12:00

</pls/w/calendar.event_popup?i_area_id=17&i_object_id=12871750&i_event_domain=port.hu&i_country_id=44>
  Csütörtök (Június 3.)
</pls/tv/tv.channel?i_ch=83&i_date=2010-06-03%20> 12:00

</pls/w/calendar.event_popup?i_area_id=17&i_object_id=12924773&i_event_domain=port.hu&i_country_id=44>

Azt nem mondanám, hogy ez biztos így lesz, de mint teória eléggé
megalapozottnak tűnt. Ha jól emlékszem, a Scientific American emberei
beszéltek.

Ja, a GPS menne elsőnek a levesbe a műholdak miatt :)

Épp azon gondolkoztam, ha a húgomék visszamennek valahova Ausztrália
környékére, és jön valami olyan esemény, ami nem világvége, csak pár
visszalépés, pl. nem lesz áram, közlekedés ilyesmi, jó eséllyel soha
többet nem találkozunk.

Gábor