[Epitesz-barkacs] magneses vihar ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 26., Sze, 13:24:05 CEST

a muholdak azert vannak veszelyben, mert oket is a fold magneses tere vedi a toltott reszecskek aramatol. ha a nap magneses tere eltorzitja a van allen oveket, akkor kaphatnak a muholdak magneses teret, elektromos teret, toltott es toltetlen reszecskeket, mindent ami kifer a csovon. es ha ezek kinyirjak a bennuk levo elektronikat, vagy par bitet egybol nullaba billentenek, akkor elveszhet a kontroll kapcsolat veluk.

vajk