[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 27., Cs, 00:07:50 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.26. 22:53:50 +2h-kor írta:

> A szitu ennél rosszabb.
> Ha bárhogy használom a házat, akkor úgy tekintik, hogy megtörtént a
> használatba
> vétel, pont az említett rendeletben van benne. Ez pedig nem jogszerű, és

neked az engedélyezés időpontjára (a 80-as évekre) vonatkozó rendeletnek kell
megfelelned, az meg valami 1964-es, amit még kádárjani írt alá
tehát ez neked "szerzett jogod"

> [...]
>
> Nagyon fasza amúgy, mert van az utcán egy rahedli hajléktalan, én meg
> fizetem a
> helyi adót, meg mindenféle adót, és szinte hajléktalanként élek a saját
> kérómban
> (mármint ami a szinvonalat illeti), ami nincs kész ugyan, de nem sok vizet
> zavarok. Normális helyen azért keresne meg bárki, hogy pl segítsen, amiben
> tud.
> Itt meg azért, hogy b...tassanak, lehetetlen helyzetbe hozzanak. Gyűlölöm
> őket.
> Akár ki is lakoltathatnak a saját tulajdonomból.

no, azért nem egészen

> Igen, ez a kiút, össze kell gányolni a szabályoknak és az engedélynek eleget
> tevő néhány alapvető helyiséget, amit lakhatásira megfelelőnek ítélnek,
> aztán
> megadják rá a használatbavételit, de nem vagyok biztos benne, hogy nem jár-e
> ez
> azzal, hogy az egész befejezésére kapok 2 hónapot vagy valami irreális,
> kibaszósdi határidőt.

nahát emiatt írtam, hogy minden szobában legyen 1 olyan hiba, ami miatt
nem lehet átvenni, és Te az engedélyed dátuma szerinti jogszabályra
hivatkozzál