[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 01:29:23 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> neked az engedélyezés időpontjára (a 80-as évekre) vonatkozó
> rendeletnek kell megfelelned, az meg valami 1964-es, amit még
> kádárjani írt alá
> tehát ez neked "szerzett jogod"

Ebben biztos vagy?

Tulajdonképpen úgy érzem, hogy a jog az egy baromi mocskos dolog, ahogy az össze
van rakva. Ha azt akarják elérni, hogy köztársasági érdemrendet kapjak, arra
éppúgy találnának jogalapot a paragrafusok között, mintha azt, hogy mondjak le
az élet jogáról is, meg az összes tulajdonjogomról, és még a diplomámat is adjam
vissza, meg a választójogomról, az állampolgárságomról is mondjak le, különben
mindezektől megfosztanak. Itt bármit bárkivel meg lehet csinálni jogszerűen,
csak akarni kell. Ha van sztárügyvéd, az persze fogja tudni a másik irányú
jogszabályokat is.

Csak nagyon kirívó, egyértelmű dolgoknál (pl gyilkosság, tettenérés meg ilyesmi)
lehet valakit úgy elkaszálni, hogy nemigen lehet szabadlábra helyeztetni, de
ebben se volnék biztos. Ártatlannal, békés kisemberrel akármit meg lehet
csinálni, ebben viszont biztos vagyok.

> no, azért nem egészen

Nekem az is sok, ha csak félig lakoltatnak ki. :)

> nahát emiatt írtam, hogy minden szobában legyen 1 olyan hiba, ami
> miatt
> nem lehet átvenni, és Te az engedélyed dátuma szerinti jogszabályra
> hivatkozzál

Az a baj, hogy ha nincs használatbavételi, akkor nem is használhatom. Ha
beteszem a lábam az építkezéstől eltérő célból, pl elalszom az egyik sarokban
egy heverőn, vagy leülök egy berakott asztalhoz, az már használatbavétel. Ki van
ez találva ám!