[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 10:07:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> segítek benne, hogy törvényesen rúgjad tökön őket

Ezt előre és utólag is köszönöm, mert máris sokat segítettél, csak pár dolgot
konkretizálni kell.

> az építésügyről szóló 1964. évi III. törvény 38. §-a akként történő,
> elfogadott értelmezésének, hogy az építmény használabavételétől
> számított 10 év után az építmény fennmaradását külön határozat nélkül
> is megadottnak kell tekinteni, mert annak lebontatására a hatóságnak
> jogi lehetősége a továbbiakban nincs.
>
> Te meg már 30 év óta ott laksz, az a bejelentett lakhelyed, azt
> használod, tehát használatba is vetted  már 30 éve, már akkor ezzel a
> szabálysértést el is
> követted, de annak az elévülési ideje már  28 éve elmúlt, megmondod
> nekik, hogy nyasgem :-)

Valami ilyesmire gondoltam én is. Már csak a kellő hivatkozást kell megtalálnom.

Nem akarok én harcolni nagyon, és előbb-utóbb talán családi összefogással lehet
ebből a kéróból valami, de oda nem akarok eljutni, hogy moccanok valamit, és
onnantól valami pokoli rövid határidő lesz bármire, ami még hátra van, és annak
az áthágásával bírságok sorozata következzen. Amúgy is elég spiccen vagyok,
szinte dolgozok, hogy dolgozhassak, állom a rezsiket, adókat, ami kell. Nem
hiányzik még egy állandó és kiszámíthatatlanul de egyre növekvő bírság.

Lehet, hogy ügyvédhez kéne fordulni?

> Az Alkotmány a tulajdonjogot mint az egyéni cselekvési autonómia
> hagyományos anyagi alapját részesíti védelemben.
> Az állampolgári jogok országgyűlési biztosának  Jelentése  az OBH
> 4408/2004. sz. ügyben
> ********

Méghozzá az ilyesmik miatt. Nekem a jogi nyelv olyan, hogy akár mauri nyelven is
írhatnák, akkor se olvasok ki belőle semmivel kevesebbet.

Látom, hogy másnak is van itt hasonló problémája. Lehet, hogy az önkori
pénzbeszedésre hajt?